
Τελευταία Κλήση
- Cellular
- 2004
- ΗΠΑ 🇺🇸
- Αγγλικά
- Αστυνομική, Δράσης, Θρίλερ
- 15 Οκτωβρίου 2004
- 14 Ιουνίου 2005
Ο 20χρονος Ράιαν είναι ένας φοιτητής που έχει αδυναμία στα γρήγορα αυτοκίνητα και τις όμορφες κοπέλες. Μια συνηθισμένη μέρα, καθώς οδηγεί, δέχεται ένα παράξενο τηλεφώνημα στο κινητό του από μια άγνωστη γυναίκα. Στη γραμμή είναι η Τζέσικα Μάρτιν, καθηγήτρια θετικών επιστημών. Με αγωνιώδη φωνή, του εξηγεί ότι συμμορία κακοποιών την έχουν απαγάγει, δεν γνωρίζει πού βρίσκεται και απειλείται η ζωή του γιου της. Με δάκρυα τον εκλιπαρεί για βοήθεια. Αναγκαστικά, ο Ράιαν μπλέκεται σε ένα κυνήγι θανάτου, με μόνο στόχο να σώσει την Τζέσικα, αλλά ο αρχηγός των κακοποιών, ο Γκριρ, το αντιλαμβάνεται και στρέφει τις εγκληματικές του δυνάμεις κατά του θαρραλέου νεαρού. Ο Ράιαν όμως θα πρέπει να μην κλείσει το κινητό του, γιατί έτσι θα χαθεί για πάντα η ελπίδα της Τζέσικα.
Σκηνοθεσία:
David R. Ellis
Κύριοι Ρόλοι:
Chris Evans … Ryan
Kim Basinger … Jessica Kate Martin
Jason Statham … Ethan Greer
William H. Macy … αστυνόμος Bob Mooney
Noah Emmerich … Jack Tanner
Richard Burgi … Craig Martin
Jessica Biel … Chloe
Eric Christian Olsen … Chad
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Chris Morgan
Στόρι: Larry Cohen
Παραγωγή: Dean Devlin, Lauren Lloyd
Μουσική: John Ottman
Φωτογραφία: Gary Capo
Μοντάζ: Eric A. Sears
Σκηνικά: Jaymes Hinkle
Κοστούμια: Christopher Lawrence
Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Cellular
Ελληνικός Τίτλος: Τελευταία Κλήση
Παραλειπόμενα
- Ο Chris Evans δεν χρησιμοποίησε καθόλου κασκαντέρ.
- Ο Seann William Scott πέρασε από οντισιόν για να παίξει τον Τσαντ.
- Η ταινία έγινε τρεις φορές ριμέικ. Πρώτα στο Μπόλιγουντ ως Speed (2007), έπειτα στο Χονγκ Κονγκ ως Connected (2008), και τέλος στο ινδικό Tollywood ως Risk (2009).
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 22/3/2009
Η ταινία αυτή, ή μάλλον η αποτυχία αυτής, στοίχισε πάρα πολύ στην Κιμ Μπάσιντζερ, αφού έκτοτε θεωρείται απαγορευτική για πρωταγωνίστρια παρόμοιων ταινιών (σε καλό της βγήκε, πάντως…). Πράγματι, κι ενώ δεν παίζει άσχημα, έχει φανερά γεράσει σε αντοχές και δεν της ταιριάζει πια το θρίλερ. Ή αυτό, ή εδώ βαριέται για πολλά-πολλά. Όμως, η ταινία πάσχει κυρίως αλλού: το σενάριο έχει πάρα πολλά μικρό ως χοντρο-λαθάκια που κάνουν το αστυνομικό θρίλερ… θρίλερ φαντασίας! Ο δε Ντέιβιντ Ρ. Έλις διαχειρίζεται την ταινία του με έναν νεανικό τρόπο και βγάζει κάτι μονάχα από τη συρροή δράσης προς το φινάλε. Η αγωνία χτίζεται με μονότονους τόνους και η ελαφριά συγγένεια με φιλμ-νουάρ βρίσκεται μονάχα στο μυαλό του σκηνοθέτη. Είναι μια ιδέα του Λάρι Κοέν, παραλλαγή του δικού του σεναρίου για το «Phone Booth». Σκοτώθηκε στη δουλειά κι αυτός…
Βαθμολογία: