Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων αναπολεί τη ζωή και τα γεγονότα που σημάδεψαν τη σχέση τους. Η αναδρομή γίνεται σταδιακά: ξεκινούν από την ημέρα που ο σύζυγος ζήτησε το χέρι της μέλλουσας νύφης, ακολουθεί ο γάμος, τα πρώτα καβγαδάκια και οι συζυγικές παρεξηγήσεις, τα προβλήματα με την υιοθεσία, καθώς δεν μπορούσαν ν’ αποκτήσουν παιδί κλπ. Από τη μνήμη τους παρελαύνουν όλοι οι συγγενείς και φίλοι. Από τις γλυκόπικρες αναπολήσεις του ζευγαριού επανερχόμαστε στην πεζή πραγματικότητα και τη γεροντική μοναξιά. Όμως, η αγάπη που υπάρχει μεταξύ τους ζεσταίνει τις καρδιές τους και αναπυρώνει το κουράγιο τους.

Σκηνοθεσία:

Κώστας Καραγιάννης

Κύριοι Ρόλοι:

Κώστας Βουτσάς … Λουκάς

Ξένια Καλογεροπούλου … Άννα

Νίκος Ρίζος … Μηνάς

Γιώργος Μοσχίδης … θείος Κωστής

Μαρία Φωκά … Αριστέα

Έλσα Ρίζου … Νίτσα

Μίτση Κωνσταντάρα … Γκέλυ

Μανώλης Δεστούνης … Λάκης

Ανθή Γούναρη … Καίτη

Κώστας Παληός … ο γιατρός

Ελένη Ροδά … Στέλλα

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Κώστας Καραγιάννης

Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας

Φωτογραφία: Στέλιος Ραμάκης

Μοντάζ: Ανδρέας Ανδρεαδάκης

Σκηνικά: Πέτρος Καπουράλης

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Αγάπη μου Παλιόγρια

Διεθνής Τίτλος: Bedlam My Love

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Αγάπη μου Παληόγρια των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη.

Παραλειπόμενα

  • Το “η” στον τίτλο εμφανίζονταν κατά βούληση! Στις αφίσες η τελευταία λέξη γράφονταν ως Παληόγρια, ενώ στους τίτλους ταινίας ως Παλιόγρηα.
  • Με 208.587 εισιτήρια, ήρθε στη 19η θέση ανάμεσα σε 90 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Ελένη Ροδά ερμηνεύει ζωντανά το Ανθρωπάκι.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 1/12/2015

Τις ταινίες του Κώστα Βουτσά στις αρχές των 1970 ελάχιστα τις αντέχω. Εδώ, ίσως, έχουμε την καλύτερη μαζί με το «Ένα Τανκς στο Κρεβάτι μου». Και οι δύο αυτές έχουν ένα δικό τους χρώμα και δεν είναι η απόλυτη άρπα-κόλα. Ο Βουτσάς κάνει καλό ζευγάρι με την πάντα συμπαθή Ξένια Καλογεροπούλου, κι έχουμε μια ιταλικής κοπής κομεντί, έστω και στη φτωχή της έκδοση. Δεν λειτουργεί τόσο κωμικά, όσο συναισθηματικά, στην προσπάθεια της να αντλήσει γοητεία από τον έρωτα του ζευγαριού και τους παρελθόντες χρόνους. Φανερώνει βέβαια και αυτό, όπως τα περισσότερα εκείνη την περίοδο, τη θεατρική του καταγωγή, περιορίζοντας τους χώρους δράσης σε πλατό-σανίδια. Μικρό εντέλει, αλλά λόγω της χημείας του πρωταγωνιστικού διδύμου, τρυφερό.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

20 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.