Η όμορφη vintage κούκλα που επιλέγει να κάνει δώρο ο Τζον Φορμ στην έγκυο γυναίκα του, Μία, μοιάζει να είναι ιδανική. Η χαρά της Μία για την κούκλα Άναμπελ δεν θα κρατήσει για πολύ όμως… Σύντομα, το ζευγάρι θα δεχτεί μία βίαιη επίθεση από μια ομάδα σατανιστών. Φεύγοντας, οι σατανιστές δεν αφήνουν πίσω τους μόνο αίμα και τρόμο, αλλά και μία δαιμονισμένη Άναμπελ, η οποία θα διαταράξει τα πνεύματα για τα καλά.

Σκηνοθεσία:

John R. Leonetti

Κύριοι Ρόλοι:

Annabelle Wallis … Mia Form

Ward Horton … John Form

Alfre Woodard … Evelyn

Tony Amendola … πάτερ Perez

Kerry O’Malley … Sharon Higgins

Brian Howe … Pete Higgins

Eric Ladin … ντετέκτιβ Clarkin

Ivar Brogger … Δρ Burgher

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Gary Dauberman

Παραγωγή: Peter Safran, James Wan

Μουσική: Joseph Bishara

Φωτογραφία: James Kniest

Μοντάζ: Tom Elkins

Σκηνικά: Bob Ziembicki

Κοστούμια: Janet Ingram

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Annabelle
  • Ελληνικός Τίτλος: Annabelle
  • Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: The Annabelle Story

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Παραλειπόμενα

  • Spin-off και πρίκουελ της ταινίας Το Κάλεσμα, που άνοιξε τη δική της εσωτερική σειρά στο Conjuring Universe.
  • Η κούκλα Annabelle υπάρχει και στην πραγματικότητα. Μονάχα που δεν μοιάζει με αυτή της ταινίας, είναι πιο πολύ κοντά σε κουρέλι. Οι αληθινοί Ed και Lorraine Warren την είχαν κατονομάσει ως στοιχειωμένη, και πλέον βρίσκεται στο μουσείο τους στο Κονέκτικατ.
  • Παρά τις αρνητικές κριτικές, το φιλμ αποτέλεσε θετική έκπληξη στα ταμεία. Εισέπραξε 257,6 εκατομμύρια δολάρια, έναντι ενός μικρού μπάτζετ, των 6,5.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 16/10/2014

Ας ξεκινήσουμε πιστοί στους φαν του James Wan, μια κι έχουμε ακόμα μία ταινία με την υπογραφή του, έστω κι έμμεσα αυτή τη φορά. Πάνω-κάτω, αυτά που ζητάνε θα τα βρουν, μιλώντας για φλασάκια τρόμου εν αφθονία και σταθερά τρομακτική ατμόσφαιρα. Όλους τους υπόλοιπους θα τους στενοχωρήσουμε, μια κι αυτό το spin-off είναι απλά μια εμπορική εκμετάλλευση της επιτυχίας που έκανε πέρυσι το «Κάλεσμα» στα ταμεία, και στο σύνολο του ως ταινία παραμένει από την αρχή μέχρι το φινάλε στον πάτο. Η ιδέα του να γίνει πρωταγωνιστής ένας θηλυκός Τσάκι (βλέπε: «Κούκλα του Σατανά») χωρίς το ελάχιστο έστω χιούμορ, ξεφουσκώνει πριν καλά-καλά φουσκώσει. Για την ακρίβεια, μόνο οι πιστοί φαν θα ενδιαφερθούν για τις τρομακτικές ικανότητες της Άναμπελ, αφού θα έχουν σηκώσει τα χέρια πριν ακόμα αυτές ξεσπάσουν.

Δεν είναι μονάχα το τετριμμένο της υπόθεσης, αλλά το ότι δεν υπάρχει μία ορίτζιναλ ή μία έξυπνη ιδέα πουθενά. Και το χειρότερο, επειδή το στόρι δεν έχει πνοή, τα τρομακτικά φλασάκια δίνουν και παίρνουν άνευ νοήματος και ουσίας. Εδώ ευθύνεται κατά πολύ κι ο John R. Leonetti, που έχει αποδείξει εδώ και πολλά χρόνια ότι ούτε σπουδαίος διευθυντής φωτογραφίας είναι, ούτε σκηνοθέτης όταν το αποφασίζει. Δεν ξέρω, δε, αν είχε άχτι να κάνει τη συγκεκριμένη ταινία ήδη από το 1991 και την πρώτη δουλειά ως φωτογράφος, την… «Κούκλα του Σατανά Νο3». Εν πάση περιπτώσει, το εν λόγω φιλμ θα ξεχαστεί γρήγορα, ακόμα κι από τους φαν τους σύμπαντος του Wan. Αλλά, μιλώντας πάντα για τους συγκεκριμένους, ας μην το αποφύγουν, μια και την όλη τρομο-φλας-λογική θα τη βρουν κι εδώ. Οι προσωπικές ορέξεις είναι πάντα ιερά σεβαστές.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

14 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *