Ο στρατηγός Θεμιστοκλής επιχειρεί να ενώσει όλους τους Έλληνες και να εξαπολύσει μια επίθεση που πρόκειται να αλλάξει τον ρου της μάχης. Ο Θεμιστοκλής θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον πολυμελή στρατό του Ξέρξη -του θνητού που έγινε θεός- και της Αρτεμισίας, της αιμοδιψούς επικεφαλής του περσικού ναυτικού.

Σκηνοθεσία:

Noam Murro

Κύριοι Ρόλοι:

Sullivan Stapleton … Θεμιστοκλής

Eva Green … Αρτεμισία

Lena Headey … βασίλισσα Γοργώ

Rodrigo Santoro … βασιλιάς Ξέρξης

Jack O’Connell … Κάλιστος

Hans Matheson … Αισχύλος

Callan Mulvey … Σύλλιας

David Wenham … Δήλιος

Andrew Tiernan … Εφιάλτης

Igal Naor … βασιλιάς Δαρείος

Andrew Pleavin … Δάξος

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Zack Snyder, Kurt Johnstad

Παραγωγή: Mark Canton, Bernie Goldmann, Gianni Nunnari, Deborah Snyder, Zack Snyder, Thomas Tull

Μουσική: Junkie XL

Φωτογραφία: Simon Duggan

Μοντάζ: David Brenner, Wyatt Smith

Σκηνικά: Patrick Tatopoulos

Κοστούμια: Alexandra Byrne

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: 300: Rise of an Empire

Ελληνικός Τίτλος: 300: Η Άνοδος της Αυτοκρατορίας

Άμεσοι Σύνδεσμοι

300 (2007)

Σεναριακή Πηγή

  • Κόμικ: Xerxes του Frank Miller.

Παραλειπόμενα

  • Ο πρώτος ρόλος προσφέρθηκε στον Joel Edgerton, αλλά αυτός τον απέρριψε.
  • Ο Zack Snyder είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη σκηνοθεσία και του σίκουελ, αλλά προτίμησε το reboot του Σούπερμαν.
  • Κατά τη διάρκεια του pre-production, ο τίτλος της παραγωγής ήταν 300: Battle of Artemisium, αλλά παντού αναγράφονταν εσφαλμένα ως Battle of Artemisia.
  • Η ταινία είναι τρισδιάστατη.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 22/3/2015

Αν και περιττό, ας υπενθυμίσουμε ότι οι ιστορίες για τους Μηδικούς Πολέμους που βασίζονται στα κόμικ του Φρανκ Μίλερ, απλά εμπνέονται από τα ιστορικά γεγονότα, παρουσιάζοντας άλλα αντί άλλων. Μετά λοιπόν το «300», έχουμε τη συνέχεια με τη ναυτική σύγκρουση Ελλήνων και Περσών. Με τον Ζακ Σνάιντερ να παραχωρεί την καρέκλα του σκηνοθέτη στον διαφημιστή Νόαμ Μούρο, η αισθητική παραμένει ίδια, και η αφήγηση εμπλουτίζεται (ευτυχώς) με μια δόση υπόγειου χιούμορ, που αποκαλύπτεται στην ερωτική σκηνή μεταξύ της κακιάς ναυάρχου Αρτεμισίας και του καλού Θεμιστοκλή, κάτι που προσφέρει άφθονα γέλια στους θεατές. Τέλος πάντων, οι φίλοι αυτής της αισθητικής θα απολαύσουν το εντυπωσιακό θέαμα και οι ιδεολόγοι και πάλι θα αγανακτήσουν με τη λαϊκίστικη απλοϊκότητα του μηνύματος.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

27 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.