Συντάκτης: Σταύρος Γανωτής

Αν το «παιχνίδι» δεν ήταν σικέ, θα είχαμε το απόλυτο αριστούργημα. Ο Howard Hawks όμως έχει ήδη γερές βάσεις να πατήσει, και μιλάμε τόσο για το θεατρικό έργο, όσο και την εξίσου απίθανη ταινία του 1931 από τον παραγνωρισμένο Lewis Milestone. Όσο σικέ κι αν είναι, παρά ταύτα, έχουμε μία από τις πιο σημαντικές και σπουδαίες σκρούμπολ που γυρίστηκαν ποτέ. Ο Hawks πράττει το σωστό και βάζει τον Charles Lederer ξανά στη συγγραφή του σεναρίου, ο οποίος έχει πλέον φανερά στον νου του τον Cary Grant και την ανάγκη μιας κάποιας ανανέωσης για να δικαιολογηθεί το άμεσο ριμέικ. Αυτά τα δύο φτάνουν για να ξεκινήσει ένα λεκτικό ντελίριο κι ένα υπερκινητικό αλαλούμ…

Σίγουρα, θα φανεί αδύναμο πλέον ως σάτιρα, αλλά φανταστείτε πως γράφτηκε στις απαρχές του δημοσιογραφικού κατήφορου. Ο Grant είναι ένα απίστευτο «σίχαμα» καιροσκοπικής προσωπικότητας, παρότι το σενάριο θέλει να τον δούμε κι ως μέρος του «πειραγμένου» ρομάντζου. Το ωραίο, μάλιστα, είναι πως ο μόνος αθώος του θέματος είναι ο υποψήφιος για κρεμάλα (συμβολισμός που αφορούσε το κραχ)! Δεν είναι βέβαια ο Grant το μόνο «σίχαμα» στην ιστορία, υπάρχουν κι ένα σωρό περιφερειακοί που συμπληρώνουν την εικόνα. Και σε αυτούς είναι το μεγάλο μυστικό που ήξερε να χειρίζεται άριστα ο Hawks. Πέρα από τους διαλόγους του ζευγαριού (πολύ καλή και η δυναμική Rosalind Russell), επικρατεί ένα πανδαιμόνιο που λογικά έχει επηρεαστεί από τον Κανόνα του Παιχνιδιού του Jean Renoir. Ήρωες πάνε κι έρχονται, νέα στοιχεία προστίθενται στη πλοκή, ανατροπές, φασαρία κι ό,τι άλλο μπορεί να προκαλέσει ζαλάδα (σαν μια φάλτσα οπερέτα).

«Never a dull moment», που λένε και στις ΗΠΑ, μια κι έχουμε μια ταινία που τη ρουφάς σκηνή-σκηνή, δίχως να σε κουράσει ή να σε «χάσει» σε κανένα της σημείο. Παραπάνω κι από μια κλασική πρόταση, μία από τις καλύτερες ατόφια αμερικανικές κωμωδίες που βγήκαν ποτέ!

Μπείτε και εδώ για info στη σελίδα της ταινίας…

Βαθμολογία:


>>>>>>>>> Συνολικές Επισκέψεις: 25 || Επισκέψεις Βδομάδας: 2

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.